Model biznesowy i otoczenie rynkowe

Warszawa może poszczycić się najbardziej rozbudowanym systemem komunikacji tramwajowej w kraju, a nasza Spółka zajmuje pozycję lidera na rynku miejskiego transportu publicznego. Władze Tramwajów Warszawskich dbają o nieustanny rozwój i systematyczne podnoszenie jakości świadczonych usług.

Naszymi celami w ramach zadań przewozowych na terenie m.st. Warszawy są:

eksploatacja, zakup, wymiana i naprawa taboru tramwajowego

zapewnienie płynnej, nowoczesnej i bezpiecznej komunikacji zbiorowej

inwestowanie w infrastrukturę tramwajową, m.in. remonty, budowa i rozbudowa tras

W swojej codziennej działalności biznesowej Tramwaje Warszawskie kierują się przejrzystymi zasadami etycznymi, spisanymi w Kodeksie Etyki Spółki i dbają o najwyższe standardy postępowania w relacjach z klientami, kontrahentami, pracownikami, jak również społecznością lokalną. 

Działania te mają odzwierciedlenie w postaci ugruntowanej reputacji i zaufania wielu pokoleń warszawiaków.

Przywiązujemy najwyższą wagę do wpływu na odpowiedzialność społeczną, dlatego od lat prowadzimy liczne kampanie społeczne i edukacyjne na rzecz poprawy bezpieczeństwa i jakości podróży komunikacją tramwajową.