Monitorowanie

Awarie tramwajów, sieci i torowisk w 2023 roku.

1726

ogółem

1363

awarie tramwajów

47

odcinek jednotorowy (tylko przyczyny tech.)

1

pożar (przyczyny tech.)

290

strata czasowa brygady (tylko przyczyny tech.)

23

awarie zwrotnic/sieci

2

szkody w infrastrukturze (tylko przyczyny tech.)

Wypadki z udziałem tramwajów w 2023 roku:

ogółem wypadki z pieszymi wypadki z  pojazdami wypadki wóz w wóz wykolejenia z os. rannymi przewrócenia pasażerów
106 23 26 3 0 54

Kolizje z udziałem tramwajów:

rok ogółem kolizje z pojazdami kolizje nietypowe i z przeszkodami stałymi kolizje wóz w wóz wzajemne kolizje tramwajów wykolejenia
2022 463 420 20 19 4 12
2023 398 339 40 13 6 9

Punktualność tramwajów wyliczana jest w oparciu o dane rejestrowane przez System Nadzoru Ruchu Tramwajów (SNRT).

Określenie punktualności odjazdu następuje w momencie zakończenia wymiany pasażerów na przystanku. Jeśli nastąpiło ono nie później niż 3 minuty i nie wcześniej niż 1 minuta w odniesieniu do godziny podanej w rozkładzie jazdy oznacza to, że odjazd jest punktualny. Dodatkowo, punktualność jest korygowana o opóźnienia wynikłe ze zdarzeń niezawinionych przez Spółkę.

Dokładamy wszelkich starań, aby podnosić satysfakcję pasażerów z podróży oraz zapobiegać negatywnym zdarzeniom lub je ograniczać.

Punktualność rzeczywista i skorygowana 2023 r.

93,5%

punktualność rzeczywista tramwajów w 2023 roku.

98,4%

punktualność skorygowana zgodnie z Umową Wykonawczą