Infrastruktura tramwajowa

Długość torowisk

305,4 kmtp

  • 190,08 kmtp

    długość torowisk o konstrukcji podsypkowej

  • 115,32 kmtp

    długość torowisk o konstrukcji bezpodsypkowej

Długość torowisk eksploatowanych przez ruch osobowy

265,9 kmtp

  • 151,18 kmtp

    długość torowisk o konstrukcji podsypkowej

  • 114,72 kmtp

    długość torowisk o konstrukcji bezpodsypkowej

Długość torowisk gospodarczych w zajezdniach

39,5 kmtp

  • 38,9 kmtp

    długość torowisk o konstrukcji podsypkowej

  • 0,6 kmtp

    długość torowisk o konstrukcji
    bezpodsypkowej

Długość torowisk
wspólnych z jezdnią

52,9 kmtp

  • 14,24 kmtp

    długość torowisk wspólnych z jezdnią o konstrukcji podsypkowej

  • 38,66 kmtp

    długość torowisk wspólnych z jezdnią o konstrukcji bezpodsypkowej

  • 5,7 kmtp

    w tym torowisk tramwajowo-autobusowych

Długość torowisk wydzielonych

212,9 kmtp

  • 136,93 kmtp

    długość torowisk wydzielonych o konstrukcji podsypkowej

  • 4,3 kmtp

    długość torowisk wydzielonych o konstrukcji podsypkowej z zabudową roślinną

  • 75,97 kmtp

    długość torowisk wydzielonych o konstrukcji bezpodsypkowej

  • 28,73 kmtp

    długość torowisk wydzielonych o konstrukcji bezpodsypkowej z zabudową roślinną

kmtp  – kilometr toru pojedynczego

Liczba zwrotnic

833 szt.

  • 791 szt.

    liczba zwrotnic ogrzewanych elektrycznie

  • 362 szt.

    liczba zwrotnic wjazdowych

  • 235 szt.

    liczba zwrotnic wjazdowych z napędem i zdalnym sterowaniem z kabiny motorniczego

  • 365 szt.

    liczba zwrotnic wyjazdowych

  • 106 szt.

    liczba zwrotnic wjazdowo-wyjazdowych

Liczba zwrotnic eksploatowanych przez ruch osobowy

517 szt.

  • 517 szt.

    liczba zwrotnic ogrzewanych elektrycznie

  • 236 szt.

    liczba zwrotnic wjazdowych

  • 251 szt.

    liczba zwrotnic wjazdowych z napędem i zdalnym sterowaniem z kabiny motorniczego

  • 256 szt.

    liczba zwrotnic wyjazdowych

  • 10 szt.

    liczba zwrotnic wjazdowo-wyjazdowych

Liczba zwrotnic w zajezdniach

318 szt.

  • 276 szt.

    liczba zwrotnic ogrzewanych elektrycznie

  • 111 szt.

    liczba zwrotnic wjazdowych

  • 6 szt.

    liczba zwrotnic wjazdowych z napędem i zdalnym sterowaniem z kabiny motorniczego

  • 109 szt.

    liczba zwrotnic wyjazdowych

  • 98 szt.

    liczba zwrotnic wjazdowo-wyjazdowych

System Informacji Pasażerskiej

219 szt.

  • 104 szt.

    zasilanych z przyłącza OSD (przyłącze publiczne)

  • 99 szt.

    zasilanych z przetwornicy

  • 2 szt.

    zasilanych z przyłączy ZDM

  • 1 szt.

    zasilanych z przyłącza R4

  • 4 szt.

    zasilanych z przyłącza Mennicy

  • 6 szt.

    zasilanych z wiat AMS tzw. tablice e-ink

  • 3 szt.

    zasilanych z przyłącza Metra Warszawskiego (M. Wierzbno)

Smarownice torowe

67 szt.

Oświetlenie przystanków

17 szt.

Długość kabli łącznie

1073,1 km

  • 595,0 km

    zasilających

  • 478,1 km

    powrotnych

Liczba punktów

625 szt.

  • 378 szt.

    zasilających

  • 247 szt.

    powrotnych

Długość sieci

306,9 km

  • 70,8 km

    płaska

  • 236,1 km

    wielokrotna-łańcuchowa

  • 222,3 km

    wielokrotna-łańcuchowa półskompensowana

  • 13,6 km

    wielokrotna-łańcuchowa skompensowana

Liczba słupów trakcyjnych tramwajowych

7620 szt.

Liczba podstacji

44 szt.

  • 44 szt.

    liczba podstacji ze zdalnym sterowaniem

  • 16 szt.

    liczba podstacji z zasilaniem dwustronnym

  • 134,4 MW

    Moc wyjściowa podstacji

  • 209,6 MVA

    Moc zainstalowana w podstacjach

Liczba zasilaczy

384 szt.

  • 370 szt.

    wielokablowe

  • 4 szt.

    jednokablowe

Liczba zespołów prostownikowych

170 szt.